Свої прикмети і повір’я є в автомобілістів усіх країн світу: деякі цілком логічні та зрозумілі, а інші – сповнені містики і забобонів, що ґрунтуються, як правило, на міфах. Втім, деякі не підпадають під жоден із вищеописаних варіантів. Наприклад, автовласники Аргентини ставлять на дах своїх машин каністру або пляшку. Навіщо і що це означає?
В Україні безліч автомобільних забобонів: якщо наїхав на тварину – буде аварія з пішоходом; вогонь на капоті або на дверцятах не малюй – машина згорить; викинув сміття з вікна – накликаєш невдачу і штрафи; свиснув у салоні – поліція зупинять. Виїхав у далеку дорогу і лопнула шина? Будь особливо обережний, згори попереджають, що виникнуть складнощі. Коротше кажучи, вся історія існування двигуна внутрішнього згоряння і його широке розповсюдження породили свою культуру і ритуали, причому в різних країнах світу вони можуть сильно відрізнятися.

Наприклад, північні американці вішають на бокове дзеркало заднього виду пакет. Що це означає – одним їм зрозуміло. Водночас, наприклад, жителі Аргентини ставлять на дах припаркованої машини пляшку з водою або інший яскравий, але нічого не вартий предмет. Чому вибирають максимально дешевий, зрозуміло – щоб не вкрали. Але навіщо взагалі ставлять? Можливо, відлякують птахів відблисками або підказують оточуючим, що залишили автомобіль ненадовго і скоро поїдуть, звільнивши парковку? Виявляється, все набагато простіше.

Аргентинські водії таким чином дають зрозуміти, що машина продається. Просто привертають до неї увагу тих, хто просто ходить, щоб збільшити аудиторію зацікавлених. Здавалося б, дивна річ: давним-давно і повсюдно т/з продають в інтернеті. Зробив гарні фото, написав цікавий і чесний текст – і чекай клієнта. Однак, як показує практика, величезна кількість угод відбуваються завдяки старим дідівським технологіям.

По-перше, багато водіїв не користуються інтернетом: люди похилого віку і навіть просто дорослі досі вважають за краще дивитися очима і тільки потім приймати рішення. Друга група – автомобілісти, які не знають, що хочуть. Не вибрали модель і марку, дивляться все, шукають візуально. Ну і третій варіант – ті, хто не хочуть далеко їздити і дивитися машини. Вони обирають із варіантів, що продаються поруч із будинком. Влаштовує візуально? Їдемо на найближчий підйомник і якщо все добре – підписуємо папери.

Незважаючи на всі досягнення інтернету, таких людей величезна кількість у всіх країнах, тож вирішивши реалізувати автомобіль, не соромтеся повісити на нього наліпку “продається” – так імовірність продати зростає. Не дарма ж продавці квартир справно вішають оголошення про наміри в кожному вікні!

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому деякі водії вішають на бокове дзеркало пакет