Цікаві факти
0

Для чого в СРСР зробили “Волгу” з двома двигунами

Зараз мало хто знає про незвичайний проєкт двомоторної “Волги”. Проте такий проєкт не тільки існував, а й був реалізований.

Відразу виникає резонне запитання. Навіщо така дивна ідея? Зробити потужніший автомобіль – це банально. А ось вивчення питання вимкнення циліндрів під час руху для економії пального і зменшення шкідливих викидів в атмосферу – саме те, для чого інженери взялися за такий амбітний проєкт. Одразу й не повіриш, що такі цілі ставили в СРСР, де бензин коштував дешево, а про проблему забруднення довкілля взагалі мало хто замислювався.

Було створено модульну установку. За основу взяли два двигуни від “копійки” і з’єднали їх послідовно. Далі було встановлено два радіатори. З огляду на те, що довжина нового подвійного двигуна стала набагато більшою, передня частина стала довшою.

Плюс перший мотор не давав капоту закритися, тому капот отримав змінений дизайн. В результаті машина отримала 118 кінських сил.

Після тестування цього автомобіля, висновки були вельми обнадійливі. Ефективність такого компонування становила 26 відсотків. Базова Волга споживала 15 літрів на сотню, а цей екземпляр “всього” 11 літрів. Значить роботи потрібно було продовжити. Наступний зразок Волги в розмірах не відрізнявся від базової. За основу взяли два роторно-поршневі двигуни.

Такий зразок уже мав 140 коней. Єдине, що впадало в око – це дві вихлопні труби. Плюс було додано автоматичне вимкнення ДВЗ, а також можливість вимкнути один із двигунів із кнопки в салоні. Витрата пального у другого прототипу була 11 літрів, але динаміка зросла суттєво. Для тесту інженери взагалі відключали один двигун, тоді машина споживала 10 літрів.

Автомобіль встиг взяти участь у популярних на той час перегонах “ЕКО-ралі”. Машина брала участь у заїздах у 1989 і 1990 роках. У всіх стартах машина здобула перше місце. При цьому екіпажу автомобіля вдавалося досягти витрати палива в 5,26 л/100 км. Це був бенефіс машини, який став її прощальним акордом. Незабаром, на щастя, розвалився СРСР і проєкт цього автомобіля закрили.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб подивитись на «Жигулі» для КДБ: як в СРСР створювали найшвидші автомобілі ВАЗ

 

Джерело

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню