Німці продемонстрували, що вийде, якщо башту від PzH 2000 зробити «безпілотною» та переставити на колісний БТР.
Армія Швейцарії проводить конкурс на вибір перспективної колісної САУ, яка після 2026 року повинна замінити собою САУ M109 KAWEST. Вони розглядають дві моделі – САУ ARCHER від шведсько-англійського виробника BAE Systems, та перспективна RCH 155 AGM німецького концерну Krauss-Maffei Wegmann.

Оборонне відомство Швейцарії хоче знайти якісну заміну своєї самохідної артилерії. Тому до перспективних САУ висунули такі вимоги – колісне шасі та легкість у транспортуванні, можливість інтеграції в єдину систему управління вогнем, доступність засобів навчання для обслуговування самохідних артустановок. Згідно з такими критеріями у фінал пройшли шведська САУ ARCHER та німецька RCH 155 AGM.
Наступний етап відбору триватиме протягом 2023-2024 років, під час якого будуть проведені польові випробування ARCHER та RCH 155 AGM.
Роботи над новою САУ RCH 155 AGM конструктори Krauss-Maffei Wegmann розпочали у 2014 році. Їхній задум був проекспериментувати, що буде, якщо башту від PzH 2000 зробити «безпілотною» і переставити на колісний БТР.

Перша дослідна машина на випробуваннях у 2019 році показала себе чудово. Виявилося, що колісне шасі Boxer повністю витримує віддачу зусиллям у 60 тонн, і при цьому не потрібно ставити додаткові станини для забезпечення стійкості під час стрілянини.
Передбачається, що бойова маса RCH 155 AGM становитиме 38,5 тонн, гармата – калібру 155 мм від САУ PzH 2000 завдовжки 52 калібру, боєзапас – 30 пострілів у башті. Розробники заявляють, що RCH 155 AGM може відкривати вогонь буквально через 10 секунд після зупинки і ті ж 10 секунд потрібні, щоб залишити вогневу позицію. За одну хвилину САУ може виконати дев’ять пострілів.
Екіпаж – дві людини. Їхні робочі місця дозволяють виконувати кілька функцій – командира, водія чи оператора вогню САУ.








