Лайфхаки
0

Як за допомогою презерватива діагностувати стан мотора

Перед придбанням автомобіля на авторинку надзвичайно складно швидко оцінити справність двигуна без спеціальних пристроїв. А поїздка до перевірених майстрів забирає чимало часу. Крім того, потенційний покупець оплачує цей сервіс, що в кінцевому підсумку збільшує витрати на придбання вживаного автомобіля. Про те, як швидко та достатньо точно здійснити діагностику самостійно, розповідаємо в цій статті.

Силовий агрегат будь-якого вживаного автомобіля може приховувати безліч несподіваних проблем. Наприклад, втрата потужності, пробій прокладки головки блоку циліндрів, витік антифризу та інше. Перекупники усе це ретельно приховують. Ну і що, що з вихлопної труби йде густий білий дим. Це просто означає, що автомобіль ще не прогрівся. Та й так далі.

Для виявлення всіх перерахованих вище недоліків існує простий і традиційний метод. Для цього потрібно взяти з собою на огляд презерватив або гумовий м’ячик. Тут кожен вибирає те, що йому ближче.

Для початку, надягаємо презерватив на відвід вентиляції картерних газів. Обов’язково фіксуємо його пластиковим затиском, щоб він не зіскочив, і запускаємо двигун. Якщо останній справний, то наш “м’ячик” не повинен надуватися або надуватися дуже незначно. Але якщо він збільшується в розмірі, це означає, що картерні гази проходять через поршневі кільця і самі поршні. Такий двигун потребує ремонту. Інших варіантів просто немає.

Надутий гумовий виріб також свідчить і про те, що двигун споживає багато масла. Щоб точно це зрозуміти, треба перевірити стан свічок: на них повинен бути густий чорний нагар. А якщо запасні частини нові, це означає, що їх спеціально замінили перед продажем. Тобто, з автомобілем щось не так.

Аналогічний “фокус” ми виконуємо і з системою охолодження. Надягаємо презерватив на горловину розширювального бачка і запускаємо двигун. Якщо прокладка головки блоку циліндрів пошкоджена, вихлопні гази почнуть потрапляти в систему охолодження, і “гумка” почне надуватися. Проблему можна виправити, купивши і встановивши нову прокладку, або навіть відшліфувавши головку, якщо потрібно. Тому краще уникати таких екземплярів.

Якщо у вас є бажання і фінансові можливості, ви можете придбати спеціальний пристрій для перевірки тиску турбокомпресора, що забезпечить більш точну діагностику. З його допомогою можна визначити силу вакууму, що свідчить про стан поршневих кілець. Цей метод є більш ефективним, ніж діагностика компресії, оскільки виміри здійснюються на працюючому агрегаті.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як швидко охолодити перегрітий двигун і уникнути ремонту

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню